-->

Friday, December 25

Hai cu Craciunul!

E Crăciunul și mă gândesc că ar trebui să scriu ceva îmbrăcat în haine de sărbătoare, ceva de isuși și dumnezei...
Ce bun că gândesc dacă nu simt?

Merg prin lume orbecăind, pipăind cu inima înainte și așteptând să dau de o înfundătură de la o clipă la alta. Sfârșitul mi-l voi alege eu. Măcar atât voi controla în propria viață.

Mi-aduc aminte de un băiat pe care l-am cunoscut în liceu și ale cărui versuri nu le înțelegeam. Îmi sclipeau ciudat delfinii lui verzi zburători. L-am considerat o persoană complexă și mai profundă decât mine. Îl admiram din punctul de vedere al unei incapabile de a-i înțelege arta și succesul. Apoi am aflat că scrie doar la beție. ”Așa se explică,” mi-am spus. Și i-am întors spatele.

Și dacă dumnezeu există și vede că îi scriu numele cu literă mică?
Și ce-are să-mi facă? Să îmi întoarcă spatele? Să mă trimită în iad? Ha! Am fost deja acolo.

Salutări călduroase și ceva de dumnezei...
Digital art by Ruskatukka

No comments:

Post a Comment