-->

Tuesday, June 30

De anima

Și eu mi-aș deschide o afacere. Una în care aș vinde inimi. Nu vă gândiți la donatorii de organe care sunt dispuși să își vândă și emisfera stângă pentru câțiva bani în plus... Nu, aș îmbutelia picături de suflet în sticluțe mici, colorate, ca cele ale parfumurilor de firmă. Esențe tari în sticluțe mici.
Observ pe zi ce trece că cererea e mare pe piață.
-- Dați-mi și mie, vă rog, un suflet dintr-acela roșu... nu, acela din raftul de mai jos... aș avea chef să iubesc astăzi, și nu am cu ce...
-- Aș vrea și eu să simt... cu ce mă puteți ajuta? ...Dar dacă mă răzgândesc, pot returna sticluța?

Afacere inutilă, știu... Cei care au suflet deja, simt prea mult, și ar vrea să mai scape de trăiri ... Iar celor care nu au le e bine așa...
Poate ar fi mai indicat să creez o subsecție de extirpări suflete la secția de chirurgie. Ar fi mai căutată... chiar și eu m-aș gândi să îmi excizez măcar o parte...

No comments:

Post a Comment