-->

Saturday, July 18

Leapșa

(furată de la Boddah, deci merge mai departe la cine mai vrea să o fure)
Alege un cântăreţ/formaţie/trupă şi răspunde folosind numai titluri ale cântecelor acestuia/acestora.

JANET JACKSON

1. Ești bărbat sau femeie?
Doesn't really matter
2. Descrie-te.
Black cat
3. Cum se simt oamenii în preajma ta?
You ain't right
4. Cum ţi-ai descrie relaţia anterioară?
Son of a gun
5. Dar pe cea actuală?
Anytime, anyplace
6. Unde ai vrea să te afli acum?
Escapade
7. Ce părere ai despre iubire?
Feels so right
8. Cum e viaţa ta?
Rollercoaster
9. Ce ai cere dacă ai putea să-ţi pui o singură dorinţă?
Ask for more
10. Spune ceva inteligent.
It all comes down to love

3 comments:

  1. Ce mă bucur că ai furat leapşa!Mă face o hoaţă şi mai cinstită decât sunt deja.
    Şi la răspunsul de la întrebarea a treia...să ştii că eu mă simt foarte bine "în preajma ta":P

    ReplyDelete
  2. Mi-a plăcut ideea ... și nu aveam nici o leapșă la activ. And THX.

    ReplyDelete
  3. salut!
    Imi place leapsa o sa o fur si eu.

    ReplyDelete