-->

Thursday, May 10

.

Știu că de multe ori am spus... De multe ori am crezut... De multe ori am vrut să cred.
Puterea de autoconvingere a omului e imensă. Creierul face toată treaba. E de ajuns să îți spui că ești fericit, că bagheta magică acționează, Abracadabra, drogul se pune în mișcare și iată, ești mai fericit ca oricând!
Sunt cazuri de oameni care au învins cancerul cu puterea minții. Dar noi nu credem. Nu vrem să credem.

De data asta, răspunsul a venit dinafară. Mereu rămâneau semne de întrebare pe fundal, sulițe însângerate să îmi amintească de nisipurile mișcătoare pe care calc. Le îndepărtam cu gestul mâinii, ca pe niște muște a căror unică treabă e să îți bâzâie amiaza. Sulițele clipeau din ochiul lor ascuțit, dar nu plecau departe.

De data asta,
E data asta.
E altceva.
E ceva nou
nemaiauzit
nemaiîntâlnit
nemaipomenit
nemai...
Și nu mai am întrebări.

No comments:

Post a Comment