-->

Wednesday, August 10

Wordplay

Ți-am spus ce ți-am spus nu ca să știi, ci ca să știu eu că știi.
Deși nu folosește nimănui la nimic, știutul. Cu cât știi mai multe, cu atât ești mai prost. ”Fericiți cei săraci cu duhul”—șansa asta deja a zburat.
Nu folosește nimănui, știutul, dar eu vreau să știu tot, minte nesătulă, plină de întrebări fără răspuns și răspunsuri fără întrebări.
Caut fără să știu ce caut. Trăiesc un vis ce nu va deveni realitate nicicând, dar nu mă pot opri să îl trăiesc de fiecare dată când închid ochii, de fiecare dată când îi deschid. Doar fracțiunea de secundă interpretată de coborâtul pleoapelor e reală.
Fericirea durează o fracțiune de secundă. O secundă fecundă. O fracțiune de fecundă secundă.
Cuvintele se joacă precum peștii sub apă. Joacă-se!

No comments:

Post a Comment