-->

Monday, August 15

Oasis

Las scrisul să mă ghideze spre o oază unde să mă pot odihni puțin. Am obosit.
În mintea ta se duce o luptă, în sufletul meu alta. Nimic nu se întâmplă așa cum trebuie, dar nimeni nu știe cum ar trebui să fie. Nu totul are o definiție precisă și faptele se împart în alb și negru doar pentru orbi.

De când am învățat să vorbesc am aflat că lumea e construită pe minciună. Așa m-a învățat mama. De-aia nu pot rosti decât adevărul. Dureros. De-aia oamenii din jurul meu au trebuit să fie stânci. De-aia nu sunt oameni în jurul meu.

Lucrurile nu mai revin niciodată la cum au fost. Odată ce ai spus ceva, vectorul își schimbă direcția, chiar dacă imperceptibil, în urma impactului. Aș vrea să vorbesc cu mâinile, precum surdo-muții, ca să pot atinge aura adevărului.

Las cuvintele să îmi vorbească și fiecare combinație îmi aduce ceva nou, neștiut până atunci. Învăț, scriind, despre mine.
 

No comments:

Post a Comment