-->

Sunday, September 20

Ha? Ce spuneai?

De la iubire la ură nu e decât un pas.
Și acum spune-mi: ar trebui să mă uit peste umăr când merg singură pe stradă? Ar trebui să număr umbrele și șoaptele nopții? Ar trebui să îmi fie frică?
Te enervează calmul meu...
Nu îmi e frică de nimic înafară de Dumnezeu. Și nici nu știu sigur că Dumnezeu există.
Nu mă intimidezi și asta te scoate din sărite... Îmi pare rău, nu mă mai prefac pentru tine...
Da, ai văzut bine lacrima din colțul ochiului stâng. Dar nu era pentru mine. Pentru durerea ta era. Nu mă crezi?

Nu ai încercat niciodată a mă cunoaște. Și deodată îți pare că îți aparțin?!
Sunt mai puternică decât crezi, you ain't gonna break me, sunt mai puțin influențabilă decât îți închipui, sunt o mai bună actriță decât tine, am iubit mai mult, am suferit mai mult, SUNT MAI MULT!

3 comments:

  1. frumos.esti mai mult,pentru ca tu ai simtit tot frumosul pe care el nu o sa il simta.

    ReplyDelete
  2. "Nu mă intimidezi și asta te scoate din sărite... Îmi pare rău, nu mă mai prefac pentru tine...
    Da, ai văzut bine lacrima din colțul ochiului stâng. Dar nu era pentru mine. Pentru durerea ta era" - îmi place o astfel de atitudine. Este dezarmantă pentru... celălalt.

    ReplyDelete
  3. @Boddah: ce s-a întâmplat cu blogul tău? Mi-e dor sa te citesc...

    ReplyDelete