-->

Monday, October 5

De măr ud


Mere verzi și ude. Ador să mănânc mere ude. Pielea piersicii reci pe pielea mea...
Viața e formată din amintiri.
Nu am mai ascultat demult muzica mea preferată.
Ceva cântă în mine, dar eu nu aud decât zgomote înfundate.

Cine ești?
Unde ești?
Când vei veni?

Uneori 24 de ore pe zi sunt prea puține.

Aș vrea să dorm 3 zile în șir, fără griji, fără vise.

Aș vrea să nu trăiesc pe lumea aceasta. Am ajuns la concluzia că ori nu sunt eu pentru ea, ori nu e ea pentru mine.
Mă conformez. Devin materialistă.

Poate așa voi avea bani să îmi cumpăr câte mere verzi și ude vrea mușchiul meu.
Și mărul nici măcar nu e fructul meu preferat.

Mi-a obosit zâmbetul... Mă simt clovn născut pentru distracția altora.

2 comments:

  1. Da, viaţa este un puzzle al amintirilor, mai mult sau mai puţin plăcute... Fiecare are locul ei...

    ReplyDelete
  2. stii...poate lumea asta nu te merita.atunci trebuie sa o faci sa te merite.

    ReplyDelete